Wednesday, December 12, 2012

MENGAPA WOW!

Ok sebagai bekas peguam (syar'ie) saya dilatih untuk mengemukakan bukti selepas mengemukakan dakwaan sebagaimana konsep pengadilan dalam Islam "Bukti di atas pihak yang mendakwa dan bersumpah di atas orang yang mengengkari dakwaan tersebut".

Secara zahirnya saya berpuashati dengan apa yang saya tonton di dalam youtube tersebut. Ini kerana setakat ini saya belum pernah bertemu dengan produk kesihatan, samada yang bersifat MLM atau sebaliknya, yang berani mempamerkan natijah dari penggunaan atau pemakaiannya secara analisa melalui mikroskop...dan dalam jangka waktu sesingkat ini, iaitu 10 minit sahaja. Dalam waktu 10 minit memegang stokin vken ni di tangan, sel darah anda sudah bergerak aktif, bersifat individual dan tidak lagi berkelompok serta setiap satu sel tersebut mengandungi oksigen.

Kalau genuine lah video tersebut, then that is AWESOME!! Sebab dari pembacaan saya yang tidak seberapa tentang perubatan, kalau baiklah darahnya, sihatlah orang itu. Dan begitulah sebaliknya. Macam keretalah juga. Kalau guna minyak tak bagus, cepatlah rosak keretanya.

Tapi kalau video tu palsu, apa macam bro? Ok takpe. I have to give it a chance (again, as an open-minded person). So dalam keadaan tahap kebolehpercayaan saya telah meningkat dengan mendadak sebanyak 90% itu, saya hanya perlukan lagi 10% sahaja untuk memberikan komitmen 100% terhadap produk ini.

BTW...saya pun terfikir...kalaulah depa ni buat video palsu, tidakkah akan menjejaskan sales mereka big time, betul tak? Siapalah yang sanggup buat video palsu setelah melabur sekian banyak RM di dalam suatu projek besar? Tapi takpe...just give it a chance. Duit boleh cari, tapi kesihatan?

So I pun order saja stokin tu daripada bro Talib kita ni (later on baru I tau dia ni rupanya Mobile Stockist...kempen untuk ko la ni Lib). Bab MLM tu I tolak tepi dulu...walaupun memang dah phobia dengan MLM pun macam kebanyakan pembaca yang mulia kan? Yang penting kita nak sihat.

So I pun belilah 2 pasang stokin vken ni dengan harga RM180 sepasang. Kalau kat Mydin berapa pasang boleh dapat tu? Sepasang I pakai dan sepasang lagi My Wife pakai. Kita orang pun pakai lah masa tidor malam tu. We didn't expect much to happen in only 1 day...but who knows right? Miracles happen...

YES...a miracle did happen the day after. Maka bermulalah sebuah pengembaraan yang saya namakan sebagai KEMBARA VKEN...daripada saya yang menonton video clips orang lain, kini saya pula yang menghasilkan clips saya sendiri...of course dengan bantuan sahabat2 yang lain dalam MXB, kami pusing satu Malaysia memperkenalkan produk Vken ini, membuat analisa darah, merakamnya dan anda bakal menontonnya di dalam blog ini.

Stay tuned folks...

Analisa darah di Sekolah Agama Rakyat, Ampangan, Seremban pada bulan Oktober 2012

A2


No comments:

Post a Comment