Friday, December 14, 2012

HASIL UJIAN DARAH SAYA BERTARIKH 14/12/12

Alhamdulillah...semalam saya dan sahabat2 iaitu sdr Talib dan Ustaz Kasim telah diuji darah oleh crew MXB merangkap Marketing Executive nya iaitu Mr Kelvin. Tujuan ujian darah ini dibuat ialah untuk melihat setakat mana sel darah kami telah dipengaruhi oleh pemakaian stoking Vken.

Saya ulangi sekali lagi kronologi saya ok. Saya telah memakai stoking Vken sejak daripada bulan puasa 2012 iaitu sejak lebihkurang 5 bulan yang lalu tanpa miss, kecuali 2 atau 3 hari sahaja. Maka pada malam ini 14/12/12, saya buat pertama kalinya menjalani ujian darah dan sempat pula sdr Talib rakamkan ujian  tersebut seperti di bawah.

A9   Ujian Darah Saya Pada 14/12/12
 
 
 
 
(Molek juga diperhatikan di dalam video di atas, bahawa sedikit editing/ removal sebahagian video telah dibuat. Ini kerana video clip asal di atas adalah terlalu panjang - lebih drp 3 minit - dan terpaksa dipotong sedikit untuk melepasi paras minima video uploading yang dibenarkan oleh BlogMaster blog ini. Walaubagaimanapun kalau berminat untuk mendapatkan clip video yang asal, sila buat permohonan terus di ruangan komen di bawah artikel ini).
 
Baik...jikalau dilihat dengan teliti, sel2 darah saya di dalam clip video di atas kebanyakannya:
 
1.   berbentuk bulat.
 
2.   ia bergerak aktif dan tidak static.
 
3.   di dalam sel tersebut ada cahaya putih atau cerah
 
4.   walaupun wujud halangan berbentuk bintik-bintik hitam, tetapi jumlahnya sangat sedikit.
 
 
Sila lihat kembali clip video bertanda A1 di sebelah kanan atas blog ini, iaitu clip video rasmi syarikat MXB. Sel darah wanita tersebut selepas diuji darah - adakah sifat2nya hampir sama dengan sel darah saya dalam clip video di atas yang bertanda A9? Wow (!!) bukan? (Takbir!!!... untuk orang Islam)
 
 


No comments:

Post a Comment